.: tik tok :.

Daisypath Friendship tickers

.: since that day :.

Daisypath Anniversary tickers

Jiwa

En N & Lia's Baby

Lilypie Premature Baby tickers

Tuesday, July 14, 2009

sekadar picisan.

call pun kena buat appointment. call polis, bomba takde pulak kena buat appointment. boleh je call 24 hours.

kecik sangat sangat hati saya tau tak bila awak cakap macam tu. no more calls for the next 2 months. arigato.

haih.

p/s: tadi ada kawan aku cakap aku invite dia register website blue. gila lah. tak pernah pulak aku register website lucah. ni mesti makhluk asing yang curi laptop hari tu. pandai pulak dia guna ym. wadefak. kalau korang ada terima ym/ im/ email yang berbaur lucah, itu bukan dari aku. harap maklong.

3 comments:

Jarri said...

laptop mu ilang?

Hanggokan said...

oh...itu sungguh sadis.
aku tidak dapat msj berbaur lucah dari mu. tapi dapat msj berbau masam. kahkahkah! beb...jgn sedey2. cerialah!

L.H.R said...

jarri,
ho. pening pale ni.

did,
haha.