.: tik tok :.

Daisypath Friendship tickers

.: since that day :.

Daisypath Anniversary tickers

Jiwa

En N & Lia's Baby

Lilypie Premature Baby tickers

Tuesday, November 04, 2008

.: guard :.

UNIT DISIPLIN & TATATERTIB
JABATAN HAL EHWAL PELAJAR & ALUMNI
UNIVERSITI BUKIT TOK BENG

SAHSIAH RUPADIRI PELAJAR

Jenis Tindakan: Peringatan/ Tindakan Tatatertib

Tarikh: 28/3/08
Masa: 2048
Tempat: Pos Barat
Nama Pelajar: nme sy ct
No Matrik: 555
Fakulti: Seni & Muzik
Program: (guard tu tak isi pun)
No Tel: (yang ni pun)
Alamat: Taman Nusa

Dengan ini adalah diberitahu bahawa anda telah melakukan kesalahan seperti di bawah:

1. BAJU
1.1 Jarang []
1.2 Singkat ( tidak menutup punggung) []
1.3 Terlalu sendat dan menunjukkan bentuk tubuh badan []
1.4 Mempunyai tulisan, perkataan atau gambar liar/lucah []
1.5 Lain-lain []

2. SELUAR
2.1 Terlalu ketat []
2.2 Labuh seluar tidak sampai ke buku lali []
2.3 Lain-lain []

3. KAIN
3.1 Terlalu singkat atau berbelah mengatasi lutut atau berbelah ditepi/ditengah/ di belakang []
3.2 Lain-lain []

4. PURDAH
4.1 Memakai purdah di dalam kampus []
4.2 Lain-lain []

5. LAIN-LAIN KESALAHAN
5.1 KAD PELAJAR
5.1.1 Tidak menggantung kad pelajar []
5.1.2 Tidak membawa kad pelajar [/]

5.2 ROKOK
5.2.1 Menghisap rokok di dalam kampus[]
5.2.2 Menyimpan rokok []

Saya dengan ini mengakui semua kenyataan diatas adalah benar

Guard yang kerek
Nama pelapor: -sda-
Jawatan: -sda-
Unit : kerek la lu

Situasi 1:

guard: nak pergi mana ni?
geng 1: nak g panggung budaya. nak tengok konsert
guard: kereta ni takde sticker. berhenti kat depan kejap.
geng 1: ok.

guard: tengok lesen.
geng 1: kejap.
guard: semua keluarkan kad matrik.
aku: alamak. tak bawaklah. ic boleh?
guard: awak turun. ikut saya.
guard: mana kad matrik?
aku: kan dah cakap tak bawak.
guard: hilang?
aku: tak bawak-lah
guard: mintak ic.

guard: fakulti?
aku: panggung budaya (aku dengar guard tanya nak ke mana)
guard: fakulti seni lah
aku: yelah (dengan confidentnya aku jawab)
guard: alamat?
aku: taman nusa
guard: sign sini. lain kali bawak kad matrik. baju tu. takde yang labuh ke?
aku: ade. (slow je aku jawab.tak tahulah guard tu dengar ke tak)
guard: nanti setelkan dengan hepa
aku: hait

Situasi 2:

guard: awak yang pakai cheongsam. sini kejap.
aku: kenapa encik?
guard: ni nak pergi mana ni?
aku: nak pergi ftmk
guard: ada seluar lain tak?
aku: ada.
guard: balik tukar seluar dulu. baju sekali. lepas tu baru datang balik.
aku: watever.
guard: apa?
aku: tak cakap apa-apa pun.

Situasi 3:

aku: dah tau hujan-hujan macam ni yang kunci pagar tu kenapa.
noy: diam-diam lah. guard ada kat dalam.
aku: biar lah dia dengar. tak nampak ni manusia beratur nak masuk dia sedap-sedap dengar lagu hindustan.

*guard bukak kunci*

noy: ko ni gila lah.

Situasi 4:

guard: awak sini kejap.

aku: saya ke?

guard: yela. sini kejap.

aku: kenapa?

guard: awak ada kakak kat sarawak tak?

aku: hah. mana ada.

guard: kakak ipar?

aku: saya takde kakak.

guard: ok. awak boleh pergi.

guard: sama macam muka menantu aku.

guard 2: pelanduk dua serupa.

noy: kenapa?

aku: entah. dia tanya ada kakak kat sarawak tak.

noy: buat apa?

aku: dia cakap muka aku macam muka menantu dia.

noy: hahah

aku: siot ah.

kesimpulan, guard kampus memang kerek. terima kasih tnc. anda telah berjaya melatih guard kampus menjadi semakin kerek dan semakin kuat mengeluarkan surat saman. tahniah!


p/s: ada jiwa-jiwa yang baik hati tak nak bayarkan saman aku tu?

7 comments:

izzat aziz said...

ish2... hehe
tu je nk komen..
first time here!!

hadio69 said...

singkat (tidak menutup punggung)?
hahaha glak guling2
hahahahaha

Jarri said...

standard la tu

hadio69 said...

nk dating pn bwk la mtric card hehe

nme sy ct said...

slmt dtg en izzat =)

en jarri,
mmg la tp klu nk amik duit pun kne pki tie mati la.

en hadio,
singkat 2.hehe
ehh
bkn dating yep
japg ade plk yg mrh klu bce
hehe

Anonymous said...

lol...
enjoy reading this kind of story...

nme sy ct said...

thanks for dropping by mr anon!