.: tik tok :.

Daisypath Friendship tickers

.: since that day :.

Daisypath Anniversary tickers

Jiwa

En N & Lia's Baby

Lilypie Premature Baby tickers

Tuesday, November 04, 2008

.: kalaulah dapat aku ke sana.. :.

good luck.

**************

semalam dah mula final. study memang betul-betul last minute. naseb la ada kertas soalan semester lepas-lepas yang harganya 7.40. bapak mahal. tapi demi dr ibrahim, aku gagahkan jugak la belajar 4p. tidur pukul sebelas. bangun pukul empat. study sampai pukul lapan. dan naseb lagi sekali kawan aku ada topik-topik spot. tapi yang ni aku rasa bukan spot dah tapi memang betul-betul outline soalan final lah. sebijik. bezanya ada senarai topik bukan soalan. tapi aku kan. biasa lah. bila ada soalan spot tu lah markah aku paling rendah. tapi alhamdulillah lah. dapat jawab. walaupun panas punggung nak keluar awal.


esok ada lagi satu paper. animation. yang ni pun cik fadhlina dah bagi topik yang kena baca. mintak-mintak lah semangat aku kuat nak habiskan semua topik tu.


doakan aku berjaya.


************************

dua minggu yang lepas:


"assalamualaikum.."

"waalaikummussalam.."


*diam*


"akak duk buat apa?"

"tolong kawan akak siap kan projek."

"final start bila?"

"3hb ni."


*diam*


"duit ada lagi?"

"ada lagi."


*diam*


"belajar la rajin-rajin."

"ok"

"ok. assalamualaikum."

"waalaikummussalam, alif.."

****************


dua jam yang lepas:


"saya makan menda tu lagi"

"nape ni?"

"saya tensyen."


*diam*


"awak tak kesah?"

"saya ngah kerja lah."

"takpe lah. kerja elok-elok."


terima kasih. kalau saya ni dia, mesti awak dah bimbang kan?

No comments: