.: tik tok :.

Daisypath Friendship tickers

.: since that day :.

Daisypath Anniversary tickers

Jiwa

En N & Lia's Baby

Lilypie Premature Baby tickers

Thursday, December 02, 2010

#322

alhamdulillah. 15hb oktober ari tu aku dah konvo dengan bergaya nya. hihih. tQ ummi sebab sanggup sponsor baju. rm2++. hihi. happy sangat sebab haris pun ada sekali with my family celebrate my day. thanks a lot! thanks pada semua yang banyak berjaya. i love u all lah!

#updated*

alhamdulillah. terima kasih pada yang sama sama bersusah payah sepanjang empat tahun aku kejar ijazah ni. terutama pada alif dan ummi. jasa alif dan ummi memang akak kenang sampai bila bila. akak sanjung semua budi alif dan ummi. thanks for every millions thing. i love you.

dan jugak pada haris. thanks sebab sudi ada dengan by on that day. eventhough your bosses make me meluat nak mampos, but still i love you and thanking you for every thing. thanks, honey.

pada noy dan ayang, thanks sebab korang sudi terima buruk, baik nya aku ni. walau pun aku selalu lawan cakap korang. biasa la, anak perempuan sorang kan. hihi. aku sayang korang sangat sangat. insya Allah tahun depan aku jejak kaki ke sabah. tak sorang, berdua. tak berdua, bertiga ;)

dan pada semua yang lain, along & family, angah & family, ateh and adik ad, thanks for being my inspiration to success. i took the challenge. and i did it. thank you.

and pada kak long, thank you for every thing. you know what i mean ;)




1 comment:

NorHaFydzah said...

aku nya gambo siap ada kerawang..rasa2nya hari tu aku minta yang biasa-biasa saja~