.: tik tok :.

Daisypath Friendship tickers

.: since that day :.

Daisypath Anniversary tickers

Jiwa

En N & Lia's Baby

Lilypie Premature Baby tickers

Thursday, December 02, 2010

#321

najmee called. malam ni rasa macam nak cerita rahsia yang takde orang tau tapi nanti lah. sebab mata tengah tengok ANTM circle lepas lepas. hihi.

oh ya, najmee called petang tadi masa tengah keluar dengan haris. teman kan haris beli kasut sukan. ok lah tu. tiap tiap minggu main badminton pakai kasut zaman bila pun tak tahu. then dah beli, haris belanja dekat old town. nyum nyum. tQ sayang!

eh, lupa lagi. haha. najmee called, jemput gi rumah untuk majlis bersara pakcik daud. tapi kan.. tapi kan......... kan najmee call time dating dengan haris, so memang lah tak pergi jawab nya. sorry ya en najmee.

frankly, m a bit shocked lah bila kau called sebab hari tu kau cakap dah taknak ada hubungan, komunikasi langsung dengan aku. even dekat fb pun dah kena blocked. fine lah bagi aku sebab aku rasa aku faham. aku pun dah boleh sesuaikan diri dengan keadaan ni - hilang sorang kawan. sekarang multimedian bagi aku 26 orang, bukan 27 macam dulu. but its okay lah. aku doakan kau bahagia dengan miss cinta. thanks for the invitation by the way ;)

one more thing, aku dah tak jadi penganggur. alhamdulillah, rezeki aku di SMK Saint Joseph (B), JB. dah lapor diri 23hb november hari tu. dah kenal dengan pihak pengurusan dan jugak cikgu cikgu baru yang posting sama sama. suriati dari jb opsyen math and sains, raja dari kelantan opsyen psv and moral. he reminds me to najmee a lot lah. then ada razif from kedah opsyen tesol and multimedia. last uven dari skudai opsyen math and kimia. so far chemistry tu bagus lah. boleh gelak gelak, boleh lepak lepak, boleh bergurau, boleh makan sama sama. so rasa nya takkan ada masalah dengan cikgu cikgu baru ni.

sooooooo, congratulation to myself. hihi

;)

2 comments:

NorHaFydzah said...

uishhh! hebat la. ko posting kali ni ramai gang kan? aku posting ber3. sorang budak upsi opsyen math (dg army)and another one opsyen math ( ums). 2 perempuan dan se-Lelaki. apapun, tahniah di atas penempatan anada~

L.H.R said...

haha. tQ2. best gak la ngan cg2 baru ni.