.: tik tok :.

Daisypath Friendship tickers

.: since that day :.

Daisypath Anniversary tickers

Jiwa

En N & Lia's Baby

Lilypie Premature Baby tickers

Tuesday, September 08, 2009

#283

heh.

dah lama tak update blog. banyak nak cerita sebenarnya tapi tak tau nak start dari mana. dari kanan ke, kiri ke, tengah ke, bawah ke, atas ke. haih.

orang cakap patah tumbuh. hilang berganti. erm. cakap senang la kan? aku tau ramai yang kutuk, cakap aku cakap tak serupa bikin. tapi apa yang boleh aku cakap? apa yang boleh aku buat? aku dengan dia memang tak boleh ada apa apa. dia tahu, aku pun tahu. so, apa lagi nak kecoh?

haih.

bercerita pasal orang lain memang best tapi bila cerita sendiri yang kena jaja, memang perit. hari hari tahan telinga kena perli, kena tembak, kena kutuk. dalam ym ke, dalam kelas ke, kat kedai makan ke. semua nak ambik bahagian. korang cakap aku yang bagi harapan, tapi siapa yang bagi harapan sebenarnya? siapa yang hari hari bagi semangat? lu pk la sendiri.

haih.

aku dah terus terang semua dah dengan dia. semua yang dia patut tahu, dia tahu.

duh.

dah la.

nite.

1 comment:

Hanggokan said...

*garu2 kepala...
angguk-angguk...
ooo...senyum.