.: tik tok :.

Daisypath Friendship tickers

.: since that day :.

Daisypath Anniversary tickers

Jiwa

En N & Lia's Baby

Lilypie Premature Baby tickers

Monday, November 10, 2008

.: gambar-gambar :.

dah dua hari berturut-turut aku, dope dan noy keluar ambik gambar. semalam(sabtu) kami ke tasik proton di proton city. dan hari ini(ahad) kami ke kalumpang. gambar 1-3 gambar sungai di kalumpang, 4-seterusnya gambar di tasik proton. kalau gambar-gambar ni menyakitkan mata atau menggeramkan hati korang(sebab aku tak pandai ambik gambar atau bermain dengan mode M) maafkan aku. aku budak baru belajar dan baru ada kaki untuk bergerak. dan jugak ada member yang satu kepala. ni lah hasil-hasil aku yang tak seberapa. kebanyakkan gambar aku guna mode M dan kadang-kadang aku guna AV.











No comments: