.: tik tok :.

Daisypath Friendship tickers

.: since that day :.

Daisypath Anniversary tickers

Jiwa

En N & Lia's Baby

Lilypie Premature Baby tickers

Monday, October 20, 2008

.: jiwa yang kacau lagi :.

"wanita itu seperti berlian..d letakkan di tempat yang tersorok. di letakkan jauh dari pandangan ramai dan hanya dapat di lihat oleh dia yang terpilih.."

"lupakan dia..cari orang lain..bukan dia sorang je yang ada.."

"awak nak saya berubah tapi awak sendiri tak berubah..makin lama makin teruk.."

"kau ni memang spoil la.."

"kau dengan dia sepadan la..serasi.."

"dah tu bila nak declare?duk tangguh-tangguh nak buat apa?dapat apa?"

"kau ni bodoh la.."

"tak paham-paham lagi ke?"

"hari ni awak tinggalkan saya untuk dia..satu hari nanti dia akan tinggalkan awak untuk orang lain..bila hari tu tiba cari la saya..tapi bukan dengan harapan saya akan kembali..saya cuma nak lihat keadaan awak lepas dia tinggal kan awak supaya awak boleh ingat keadaan saya lepas awak tinggalkan saya.."

"dont let the history repeat itself.."

"aku tak suka dia..jangan cari dia..kalau aku tahu, siap! aku tak bergurau.."

kata-kata dari jiwa-jiwa di sekeliling aku
semua nak aku dengar cakap
buat apa yang di suruh
tapi
kata-kata jiwa aku
siapa yang peduli?

tapi takpe la
aku ikut je
takde masalah
nak aku jadi apa?
bagitahu je
jiwa aku bukan milik aku lagi.

No comments: