.: tik tok :.

Daisypath Friendship tickers

.: since that day :.

Daisypath Anniversary tickers

Jiwa

En N & Lia's Baby

Lilypie Premature Baby tickers

Friday, November 02, 2012

#401

on the way hantar Fuad Syazwan Ramli balik UIA, singgah dekat R&R temerloh. beratur punya lah panjang, dalam 45 minit gitu berdiri beratur dalam toilet. toilet ada 4, so ada 4 barisan. bayangkan betapa penuh nya toilet tu. so aku yg ada darah rendah ni affected la. mula lah nampak bintang di siang hari. 

dapat masuk je dalam toilet tu, aku duduk bertenggek atas toilet bowl tu. sakit kepala weh. lama jugak la aku menyiapkan proses dalam toilet tu. sorry la amoi, i kenot pee when i saw too many stars on the floor. huhu.

but thats not the point. yang buat aku sayu dan tersentuh dan kagum dan segalanya ialah en N tunggu betul betul depan ladies room. nampak je aku terus dia paut pinggang dan tanya segala macam soalan. berjalan ke kereta tanpa lepas pinggang. nampak macam gedik tapi aku tak pedulik dah sebab aku dah tahap tak sedor diri dah. masuk kereta tangan sume menggeletar macam ape ntah.

en N awares that i have anemia and bila berdua ni lagi lah bertambah teruk nya.

'thanks b. you always know how to take care of me with the very best ways that you know and you can. i love u.'

we are married for 1 year and 2 months now. yeaaa :)


and yes, i'm expecting :)

No comments: