.: tik tok :.

Daisypath Friendship tickers

.: since that day :.

Daisypath Anniversary tickers

Jiwa

En N & Lia's Baby

Lilypie Premature Baby tickers

Monday, February 21, 2011

#346

tadi sorang budak kelas aku datang ke sekolah dengan muka lebam. di tanya, tak di jawab. bila dah habis kelas, dah bersurai aku tanya dengan kawan dia. kawan dia cakap budak ni bergaduh dengan budak kelas sebelah. bila tanya kenapa, budak tu cakap teacher pikir lah sendiri. desak desak desak, budak tu jawab

"sebab teacher lah dia gaduh. dia dah tangkap cintan dengan teacher, teacher main main mata dengan mamat sebelah."

aku rasa macam dunia aku terbalik sekejap.

no wonder budak ni tak bercakap langsung dengan aku. sepatah pun tak. padahal hari hari sebelum ni aku masuk je kelas, dia lah yang pertama datang dekat bagi buku kawalan kelas. bila mintak tolong, tak payah panggil orang lain. bila habis kelas, dialah orang terakhir keluar dari kelas dengan aku. seolah olah dia nak protect aku dari kawan kawan dia yang sengal.

haih.

macam mana aku boleh tak perasan?

any idea macam mana nak handle situasi ni?

2 comments:

NorHaFydzah said...

pergh..boleh gila. situasi macam ni, aku buat bodoh saja. nasib baik tak sampai bertumbuk segala bagai..hehe weh, lain kali kenyit mata dua2..hoho =p

L.H.R said...

hahaha. gilooossss