.: tik tok :.

Daisypath Friendship tickers

.: since that day :.

Daisypath Anniversary tickers

Jiwa

En N & Lia's Baby

Lilypie Premature Baby tickers

Monday, November 02, 2009

#296 [ 500 aku stop]

aku malas la nak cakap banyak banyak. kau dah besar, dah tua. suka hati lah nak buat apa pun. yang aku tau ummi dengan alif bahagia. kalau aku dengar cerita ummi menangis lagi sebab kau, kau boleh blah. ada kepala otak tu gunalah. jangan bodoh sangat. ingat balik semua nasihat yang kau pernah bagi kat aku dulu.

haih.

tengok la apa dah jadi sekarang. ummi kecil hati kat rumah tu, ada kau tanya? ada kau bimbang?

ingat lah sikit. hari ni boleh lah kau panggil dia jahanam, sial, semua lah nama buruk yang kau boleh fikir. tapi kau lupa satu benda. dia dah lepas semua. dah mintak maaf, ampun, halal makan minum dengan ummi, alif.

kau?

aku tak rasa nak balik bulan 12 ni. kalau pun aku balik, sebab ummi, alif, thariq. NEVER because of you.

haih.

selamat berbahagialah abang.

No comments: