.: tik tok :.

Daisypath Friendship tickers

.: since that day :.

Daisypath Anniversary tickers

Jiwa

En N & Lia's Baby

Lilypie Premature Baby tickers

Tuesday, August 04, 2009

rewind.restart

petang tadi aku lepak lepak dengan kak ya, dengan haris. banyak yang ktorang bincang. start dari skandal cikgu cikgu sampai skandal orang tua tak sedar diri dan juga pasal kehidupan ktorang. kak ya banyak cerita pasal pengalaman kena kacau dengan lelaki, dengan perempuan. yang kena kacau dengan perempuan tu sebijik pulak cerita pasal azie tu. oh ye. haris dah tahu siapa azie tu. kawan haris kenal. hari tu tanya mati mati cakap tak kenal. biasa lah. cover line kawan.

haris terlepas cakap kot. takpun maybe dia ingat aku dah tak ingat. haha. sorry la bang. i'll forgive but i'll NEVER forget.

sekarang ni aku rasa macam dah salah buat pilihan. haih.

dan aku rasa macam nak stop kan semua ni dan rewind balik. kalau boleh restart lagi aku suka.

masa dengar cerita kak ya tu aku rasa macam nak menangis sebenarnya tapi tak kan la nak menangis depan orang ramai. tak cool la kan? haha. tiba tiba pulak rasa tersentuh gila dengar cerita kak ya. maybe sebab aku rapat dengan kak ya. dan maybe jugak sebab perasaan tu hampir sama.

kesimpulannya, haris, u need someone to break your heart before u can learn how to love some one. kak ya pulak kena bertahan aje lah. dan jugak kena kuat. time ni memang macam macam dugaan yang datang.

dan yang kedua, aku akui semangat nak mengejar tu lagi syok kalau nak dibandingkan dengan semangat bila dah dapat. orang orang kan selalu cakap time kejar tu la semua lawa, cantik, ok tapi bila dah dapat, sikit pun tak pandang.

okay lah. batuk aku sekarang ni makin teruk. tak berhenti langsung. hari dah pergi klinik. dapat ubat batuk lagi. maybe ni tulah kutuk doktor kot ari tu. wakaka.

d'uh.

nitey nite.

No comments: