.: tik tok :.

Daisypath Friendship tickers

.: since that day :.

Daisypath Anniversary tickers

Jiwa

En N & Lia's Baby

Lilypie Premature Baby tickers

Saturday, July 18, 2009

huh?

2,3 hari ni korang akan baca luahan kecewa dari aku. sebab aku tengah kecewa sangat sangat. macam dah tak boleh nak angkat muka tengok orang. kalau boleh duduk je dalam bilik ni, aku duduk. aku lagi suka merepek dalam blog ni dari kejar lecturer yang tak pernah nak appreciate kerja orang. aku pun macam kecewa dengan orang yang aku sayang. haih.

hidup ni susah kan? dah ramai yang kalah, kecundang. bunuh diri, terjun bangunan, minum sampai mabuk, cari stok. ada jugak yang jadi pelacur, gro, pegawai pelanggan what-so-ever. sebab? kecewa dengan hidup.

tak habis belajar la. kena rogol la. terlanjur dengan laki orang la. gambar tak senonoh tersebar kat internet la. kena tipu la. macam macam.

haih.

woahhhhhh. aku dah gila.

No comments: