.: tik tok :.

Daisypath Friendship tickers

.: since that day :.

Daisypath Anniversary tickers

Jiwa

En N & Lia's Baby

Lilypie Premature Baby tickers

Friday, October 10, 2008

.: teguran :.

hoho
teguran itu aku terima
tapi rasanya tak salah aku mengamuk dalam blog aku sendiri
mungkin ada la perkataan-perkataan yang tak elok untuk di sebut
tapi aku taip aje
kalau sebut pun dalam hati
jadi
takde la jiwa-jiwa yang terluka sebelum,semasa atau selepas aku taip entry2 blog aku ni
kalau ade jugak yang terluka
aku mintak maaf
sesungguhnya
tulisan-tulisan (atau taipan-taipan) aku ni
takde kaitan dengan sesiapa pun
kecuali jiwa-jiwa yang terasa
=)

oh ya
hari ni
aku seorang diri kat umah sewa
noy dan ayang ke kL
beli barang-barang untuk projek minor
minor seni sangat la memerlukan belanja yang besar
nasibla aku ni amik minor tesl (teaching.english.as.second.language)
boleh dikatakan tak guna duit langsung
kecuali nak beli beli kertas untuk print tugasan

dah terlanjur bercerita tentang minor
aku terpanggil untuk bercerita tentang major aku pulak
untuk makluman jiwa-jiwa sekalian
major aku ialah PENDIDIKAN MULTIMEDIA
bukan it
bukan ict
ramai yang dah salah anggap
tapi takpe la
aku pun kadang-kadag tak rasa pun aku ni pelajar multimedia
menjadi pelajar multimedia di UPSi sangat la menyeksakan
macam-macam kekangan dan halangan
perisian tak cukup
komputer tak berfungsi
komputer yang sangat lembap walau pun dekan selalu war-war kan yang komputer multimedia antara yang terbaik di UPSI
multimedia cuma ade dua batch aje di UPSi

dengar-dengar cerita
jabatan multimedia akan di tutup sebaik sahaja kami keluar dari UPSI (skema =))
mungkinkah?

No comments: